Hungry Eyes

Vilse i min egen dröm värld, jag brukade tro att inget kunde skada mig att ingen kunde såra mig i min egna bubbla men väggarna blir tunnare.

Har jag levt i en illusion ?

I ett desperat försök att laga bubblan lägger jag på ett yttligare lager av foundation, ett lager till på mitt skal men jag kan inte hjälpa det , minut för minut sekund för sekund ser jag hur mitt skal min trygghet rasar samman sakta när jag ser mig själv i spegeln, förändring är bra sägs det men om man inte är redo för det än ?  vad händer om man kommer på att jag var nöjd förut också jag kanske till och med var lycklig ? Men tillslut är det bara att bita i det sur äpplet som kallas verkligheten .


Innan jag somnar vandrar mina tankar tillbaka till igår, en känsla som inte går att beskriva, ingen kärleks känsla eller så utan bara att jag trivs i din närvaro, vill veta vem du är men vi får se vad som händer med det ..Nyfikenhet är ordet

Tack för igår ni sätter verkligen ett leende på mina läppar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback