Sanningen lr nått

fick höra att ni trodde att det handla om er. så hela historien får ni nu.

Träffa en kille när jag va i nyköping som jag inte träffat på länge för jag hade valt att bryta kontakten med honom av flera anledningar , vi bor ngr hus bort från varandra så att vi inte mötts tidigare är ett under men iaf.. var påväg ner på stan med min syster och då mötte jag han vi stannade och pratade mest bara för att va sociala, han va inte samma människa som förut, det var som att prata med en helt annan, vi pratade om dumheter vi hade gjort osv.. Vi gick hem till mig drack te och pratde.

Det som är så sjukt är att han va som en helt ny människa som om jag var tvungen att lära känna han på nytt typ. vem vet vi kanske faller tillbaka till våra gamla spår med dumheter eller så kommer vi inte alls överrens längre..


Hela historien i korta drag, sluta tro saker tack ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback