she's like the wind

She's like the wind


Idag var jag ledig för jag skulle ta hand om min syster min lärare tyckte att jag skulle ta med henne och åka till skolan så jag kunde göra en redovisning, senare så ringde min mentor och sa att jag inte behövde komma men min syster va helt inställd på att vi skulle åka till nyköping och jag hade redan köpt rabbatt kort till henne så vi tog bussen in till nkp och gick till skolan och hälsade på och sen vidare hem till lägenheten och städa, är långt iftån klar men det tar jag på söndag (Y)

Just nu sitter jag och nördar Lumidee har fastnatt för henne i dag hon har härligt "flow" i sin röst :)

Syster springer runt med min kamera och leker paparazzi lr ngt xD 
Snart kommer Dité och då ska jag ta min lilla skit hund och gå en lång promenad .

ibland så undrar jag vad du håller på med ? som om du är en främling för mig, nya sidor av dig får mig att tveka tänka till en extra gång men så kommer denvanliga du tillbaka och allt är som bortblåst, men jag förstår inte vad jag har gjort som fått dig att falla , du har mig på en pidestal medans jag har dig på marken bland alla andra , kommer det här att funka ? Time will tell ... but is it worth it ?
Love Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback