Mina tankar om ett liv

God Morgon! Jag har nog aldrig sovit såhär länge det känns lite udda, som om hela dagen är borta.. ( 13,05 )

Funderar på att åka tillbaka till Nyköping för mamma behövde inte min hjälp idag tdligen, ska packa ihop allt och röra mig mot bussen lr ngt.

Jag är tom på ord av flera anledningar men du är en utav dem. Du säger de finaste orden, de ord som alla flickor vill höra. Det är som meningarna  hoppar ut från skärmen och slår ner mig, misshandlad och full med skuldkänslor sitter jag här och  läser ord efter ord .
Jag gjorde det på ett fittigt sätt det står jag för men inget kan få mig att ändra mig.
Du kan kalla mig egoistiskt svin men det står jag för just nu ,  den här gången så lyssnade jag till mig mina ord och känslor som har flygit runt i mitt huvud.

Jag skrattar vid tanken , du läste en text jag skrev, du vart glad men sen fick du panik vid tanken av att det kunde handla om han oxå, du messa mig och jag svarade inte för jag tycker inte att du har att göra med det men sen är du så dum att du ringer och kräver svar, när jag säger att det kanske inte handlar om ngn utav er så blir du först lättade men sen hakade du upp dig på ordet kanske ! 
Men G R A T T I S  det handlar inte om han eller om dig din lilla egoistiska sak.

 Folk kommer och folk går men vissa stannar, vad gör du ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback