De liknar sol ute

Jag sitter och kollar på Brooke Knows Best på mtv är verkligen glad över att jag har den kanalen !
Jimmy messa och tyckte att jag skulle va duktig o gå ut och ta en promenad i de fina vädret men jag är lite tveksam de är bra tv och jag är lite lat just nu men det får man vara när de är lov :) Håller på att koka Te att ta med mig , köpte en jätte snygg  bärbar termos mugg heter de tror jag , hursomhelst är jag helt kär ! när jag åker och handlar så måste jag gå en bit mellann bussen och mataffären super smidigt ! och dessutom så går den precis ner i min ficka ! Köpte den på Åhlens för ca 80 kr
Bestämde mig för att göra svarta tippar på mina naglar men de gick inte så bra och dessutom så lyckades jag spilla svart nagellack på min tröja :(

Ska väcka latmask och ta en promenad nu , hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback