Ansvar

Lill gammal ?
Jag vill kunna ta ansvar jag vill kunna nå mina mål men jag tröttnar på vägen, jag vet varför och det är väl en bra början iaf ?
 Jag är lat, jag klarar inte av motgångar och jag är bara envis när jag vill det, jag vill kunna allt från början och jag HATAR när saker inte blir som jag vill och då ger jag upp. Jag kan va envis och göra om en sak 1000 ggr bara för att jag vill det, men jag kan inte vara envis annars, om jag bestämmer mig för att börja springa så kan jag göra det 3 ggr för sen har jag tröttnat för att jag inte orkar lika mkt som jag vill då har jag helt plötsligt noll envishet, men vad krävs för att vända allt ? Jo envishet och motivation jag har brist på båda i dem flesta fallen.

Jag vill kunna ta ansvar jag vill kunna ge dig det bästa, du är mitt bebis , mitt liv och som dem flesta vet så skulle jag kunna dö för dig, men i all kärlek så finns det tvivel, jag ger dig inte det bästa, jag ger dig inte allt du behöver för att jag inte orkar för att jag är lat men djupast i mitt hjärta så försöker jag , jag försöker bättra mig varje dag för om du bad mig ge dig världen så skulle jag inte tveka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback