23:07

Jag har redan börjat leta dricka, det är mitt enda mål när jag är hemma att dricka, att bli full jag vet precis varför men delar jag inte med mig av, inte för att jag är fjortis eller tycker det är kul att vingla runt . jag tycker det är patetiskt när jag ser små barn enligt mig vingla runt och gapa men sen så är jag ändå en utav dem,  dubbelmoral oh ja ! jag vet inte varför dem dricker och det har jag inte med att göra men jag vet varför jag dricker det är inte okej men det funkar. Det funkar tills den dagen jag inte har kontroll längre då ska jag säga ifrån men fram tills dess så ser ni mig vingla längs gatan som en patetisk fjortis och ni tror att jag bara dricker för att bli full.
 och det göra jag ju egentligen .. jag dricker för att bli  full men mest för att glömma vill inte tänka på ngt annat just då det är mitt sätt att komma bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback